Man gaat zijn nieuwe Polo afhalen… en die kan al na vijf seconden naar de sloop

Sommige dagen beginnen goed, maar nemen al snel een onverwachte wending. Zeker wanneer je net je nieuwe auto gaat ophalen en alles perfect lijkt te verlopen.

In deze beelden zien we hoe een man trots zijn gloednieuwe Volkswagen Polo ophaalt. Hij stapt in en rijdt het voertuig voor het eerst naar buiten.

Wat doet hij?!

Wat daarna gebeurt, tart bijna alle verwachtingen. Binnen enkele seconden loopt het volledig mis tijdens het wegrijden.

De bestuurder verliest de controle en rijdt de auto meteen schade. Het moment zorgt ervoor dat de nieuwe wagen al meteen een flinke opdoffer krijgt. (beelden onderaan)

Gebrek aan rijervaring?

Of het nu pech of gebrek aan rijervaring is, daar zijn de meningen over verdeeld. Wat wel duidelijk is, is dat dit een moment is dat hij niet snel zal vergeten.

“Neem zijn rijbewijs af” reageren sommigen, terwijl anderen zich afvragen “Hoe doe je dit zelfs!?”. Tegelijk klinkt ook “Zondagsrijder!”, al vinden sommigen dat dit gewoon pure pech is. Bekijk de video hieronder:

Plaats een reactie